Зв’язок ставлення до математики з рейтингом студентів бакалаврату соціології НаУКМА
DOI:
https://doi.org/10.18523/2617-9067.2018.65-70Ключові слова:
вища освіта, соціологія, математикаАнотація
У статті розглянуто важливість математики в загальному розвитку індивіда в цілому і, зокрема, в підготовці фахівців-соціологів. Наголошено на перешкодах в ефективному опануванні математичних дисциплін студентами. Результати суцільного дослідження студентів бакалаврату соціології НаУКМА свідчать про те, що негативне ставлення до математики переважає над позитивним та нейтральним. Виявлено зв’язок із рейтингом відповідно до чинної системи оцінювання, а також із тим, які методи досліджень – кількісні чи якісні, засвоюються легше. Обґрунтовано залежність успішності студентів від самооцінки їхніх математичних здібностей і побудовано регресійну модель для передбачення рейтингу студентів.
У дослідженні взяли участь 135 студентів бакалаврату соціології НаУКМА всіх років навчання.
Посилання
- Zorkyi Aleks. Detsentralizatsiia chy imitatsiia vyshchoi osvity na rynku dyplomiv [Web Source] – Access: http://uapress.info/uk/news/show/136016
- Makarevich T. A. «Nuzhna li sociologu matematika?», Voennaja akademija Respubliki Belarus', g. Minsk [Web Source] – Access: http://elib.bsu.by/bitstream/123456789/12401/1/НУЖНА%20ЛИ%20СОЦИОЛОГУ%20МАТЕМАТИКА.pdf
- Semenenko A. P. Analitychnyi zvit za rezultatamy monitorynhovoho doslidzhennia yakosti matematychnoi osvity uchniv 9-kh klasiv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv m. Kyieva, 2011 [Web Source] – Access: https://monitoring.in.ua/up/files/portfolio/000088.pdf
- Tolstova Ju.N. «Mozhet li sociologija «razgovarivat'» na jazyke matematiki», 2000 [Web Source] – Access: http://ecsocman.hse.ru/data/010/014/1220/016.TOLSTOVA.pdf
- Chermenskaja G. «Kak reshit' problemy s matematikoj» [Web Source] – Access: http://www.psychologies.ru/roditeli/children/kak-reshit-problemyi-s-matematikoy/
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Olga Polishchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
а) Автори зберігають за собою авторські права на твір на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License CC BY 4.0, котра дозволяє іншим особам вільно поширювати (копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі) та змінювати (міксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних) опублікований твір на умовах зазначення авторства.
б) Журнал дозволяє автору (авторам) зберігати авторські права без обмежень.
в) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо поширення твору (наприклад, розміщувати роботу в електронному репозитарії), за умови збереження посилання на його першу публікацію. (Див. Політика Самоархівування)
г) Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у репозитаріях) тексту статті, як до подання його до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).