Маркетингові методи розв’язання управлінських проблем вищих навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.18523/2617-9067.2018.71-75Ключові слова:
соціальна технологія маркетингу, маркетинг у галузі вищої освіти, маркетингове управління вищим навчальним закладом, соціологічні маркетингові дослідження, комплекс маркетингу освітніх послугАнотація
У статті охарактеризовано можливості застосування соціальної технології маркетингу на ринку освітніх послуг у процесі підготовки фахівців з вищою освітою; доведено, що впровадження маркетингу в практику соціального управління вищими навчальними закладами надає перспективу подальшій їх модернізації та збільшує їхню конкурентоспроможність.Посилання
- Dubinina, YA.P. (2016). Marketynh osvitnikh posluh yak sotsialʹna tekhnolohiya upravlinnya vyshchym navchalʹnym zakladom [Marketing of educational services as a social management technology for higher education]. Proceedings from Reality and prospects for social development: social, psychological and political aspects '16: Mezhdunarodnaya nauchno-prakticheskaya konferentsiya (28-29 oktyabrya 2016 g.) – International Scientific and Practical Conference. (pp. 50-53). Sladkovikovo, Slovatskaya Respublika [in Ukrainian].
- Dubinina, YA.P. (2015). Marketynhova kontseptsiya upravlinnya vyshchym navchalʹnym zakladom: sotsiolohichnyy aspekt [Marketing concept of management of a higher educational institution: the sociological aspect]. Visnyk Lʹvivsʹkoho universytetu. Seriya sotsiolohichna. – Visnyk of Lviv University. The series is sociological, Issue 9, 57–62. Lviv [in Ukrainian]. https://doi.org/10.30970/vch
- Dubinina, YA.P. (2013). Pidvyshchennya efektyvnosti upravlinnya vyshchym navchalʹnym zakladom na marketynhovykh zasadakh [Improving the efficiency of management of higher education on marketing principles]. Proceedings from Factors of the development of social sciences in the XXI century '13: Mizhnar. nauk.-prakt. konferentsiyi (25-26 zhovtnya 2013 roku) – International Science-practice Conference. (pp. 37–40). Lʹviv: HO Lʹvivsʹka fundatsiya suspilʹnykh nauk [in Ukrainian].
- Dubinina, YA.P. (2015). Problemy efektyvnosti sotsialʹnoyi vzayemodiyi rehionalʹnykh rynkiv pratsi ta vyshchoyi osvity: sotsiolohichnyy aspekt [Problems of the Efficiency of Social Interaction of Regional Markets of Labor and Higher Education: Sociological Aspect]. Aktualʹni problemy filosofiyi ta sotsiolohiyi – Actual problems of philosophy and sociology, 8, 48—51. Оdesa: OYUA[in Ukrainian].
- Dubinina, YA.P. (2013). Formuvannya marketynhovoyi systemy vzayemodiyi rynkiv vyshchoyi osvity ta pratsi [Formation of the marketing system for interaction between the markets of higher education and labor]. Suchasni suspilʹni problemy u vymiri sotsiolohiyi upravlinnya – Modern social problems in the measurement of sociology of management, Vol. XIV, Issue 276, Special and branch sociology, 280–289. Donetsk: DonNUU [in Ukrainian].
- Dubinina, YA.P. (2014). Sotsiolohichni marketynhovi doslidzhennya yak instrument upravlinnya vyshchym navchalʹnym zakladom [Sociological marketing research as a management tool for higher education]. Proceedings from Teoretychni, metodychni i praktychni problemy sotsiolohiyi, istoriyi ta politolohiyi '14: Mizhnar. nauk.-prakt. konf. (19-20 hrudnya 2014 r.) – International science-practice Conf. (pp. 101–104). Kherson : Helʹvetyka [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Yana Dubinina
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
а) Автори зберігають за собою авторські права на твір на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License CC BY 4.0, котра дозволяє іншим особам вільно поширювати (копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі) та змінювати (міксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних) опублікований твір на умовах зазначення авторства.
б) Журнал дозволяє автору (авторам) зберігати авторські права без обмежень.
в) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо поширення твору (наприклад, розміщувати роботу в електронному репозитарії), за умови збереження посилання на його першу публікацію. (Див. Політика Самоархівування)
г) Політика журналу дозволяє розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у репозитаріях) тексту статті, як до подання його до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).